Gyakran feltett kérdések és válaszok
Kérdéseit a termék linkjével együtt, küldje el ügyfélszolgálatunknak, akik a lehető leghamarabb válaszolnak Önnek.
Webáruházunk automatikusan és azonnal megerősítő emailt küld a megadott email címre rendeléskor. Továbbiakat is küldünk szállítással és egyéb fontos információkkal kapcsolatban.
Ellenőrizze a SPAM/Levélszemét mappákat is, mert gyakran ide kerülnek.
Előfordulhat az is, hogy helytelen/nem működő email címet adott meg, ebben az esetben mielőbb keresse az ügyfélszolgálatunkat.
Amennyiben rendelését bankkártyával vagy átutalással fizeti ki, megrendelését 3-7 munkanap alatt szállítjuk házhoz.
Amennyiben rendelését utánvéttel fizeti ki, megrendelését 7-14 munkanap alatt szállítjuk házhoz.
Nem szoktunk. Csomagjainak kiszállítására 3-14 munkanapon belülre számíthat. Ha mégis késne a csomagja kézbesítése, erről haladéktalanul értesítjük, és eldöntheti hogy visszatérítést kér, vagy megvárja a csomagot.
Igen! Anélkül hogy ezt külön kérné, minden vásárlónk SMS értesítőt kap a kiszállítás reggelén, továbbá a kiszállítás előtt telefonon fogja hívni a futár, a kiszállítás pontos időpontját illetően.
Ha a csomagot kiszállításkor nem tudja átvenni, lehetősége lesz azt a következő munkanapon átvennie. Kérjük mindenképp előre jelezze ügyfélszolgálatunk felé, ha a kiszállítás tervezett napján nem lesz ki átvegye a csomagját!
Online fizetés esetén az e-számlát a kifizetés napján a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük el.
Ez a terméktől függ. Küldjön nekünk üzenetet a termék linkjével (url) együtt, és utána nézünk mikor válik újra rendelhetővé az adott termék.
Egy rendelés elállását és a termék(ek) visszaküldését kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak, akik tájékoztatják a visszaküldés módjáról.
Igen! 14 Napos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk fogyasztóink részére, az általunk forgalmazott összes termékre, az értékétől függetlenül.