Vásárlóink kérdezték

Gyakran feltett kérdések és válaszok

További információt szeretnék kérni egy bizonyos termékről!

Kérdéseit a termék linkjével együtt, küldje el ügyfélszolgálatunknak, akik a lehető leghamarabb válaszolnak Önnek.

Miért nem kaptam emailt a rendelésemről?

Webáruházunk automatikusan és azonnal megerősítő emailt küld a megadott email címre rendeléskor. Továbbiakat is küldünk szállítással és egyéb fontos információkkal kapcsolatban.

Ellenőrizze a SPAM/Levélszemét mappákat is, mert gyakran ide kerülnek.

Előfordulhat az is, hogy helytelen/nem működő email címet adott meg, ebben az esetben mielőbb keresse az ügyfélszolgálatunkat.

Mikor érkezik meg a megrendelésem?

Amennyiben rendelését bankkártyával vagy átutalással fizeti ki, megrendelését 3-7 munkanap alatt szállítjuk házhoz.

Amennyiben rendelését utánvéttel fizeti ki, megrendelését 7-14 munkanap alatt szállítjuk házhoz.

Szoktak-e késni a kiszállítással?

Nem szoktunk. Csomagjainak kiszállítására 3-14 munkanapon belülre számíthat. Ha mégis késne a csomagja kézbesítése, erről haladéktalanul értesítjük, és eldöntheti hogy visszatérítést kér, vagy megvárja a csomagot.

Lehetséges hogy kiszállítás előtt telefonon értesítsenek?

Igen! Anélkül hogy ezt külön kérné, minden vásárlónk SMS értesítőt kap a kiszállítás reggelén, továbbá a kiszállítás előtt telefonon fogja hívni a futár, a kiszállítás pontos időpontját illetően.

Mi történik ha nem tudom átvenni a csomagot?

Ha a csomagot kiszállításkor nem tudja átvenni, lehetősége lesz azt a következő munkanapon átvennie. Kérjük mindenképp előre jelezze ügyfélszolgálatunk felé, ha a kiszállítás tervezett napján nem lesz ki átvegye a csomagját!

Honnan tudom a rendelésemhez tartozó számlát letölteni?

Online fizetés esetén az e-számlát a kifizetés napján a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük el.

Az "elfogyott" jelzésű termék mikor lesz újra elérhető?

Ez a terméktől függ. Küldjön nekünk üzenetet a termék linkjével (url) együtt, és utána nézünk mikor válik újra rendelhetővé az adott termék.

Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelt termék(ek)-et?

Egy rendelés elállását és a termék(ek) visszaküldését kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak, akik tájékoztatják a visszaküldés módjáról.

Nagyértékű terméket rendeltem, biztosan vissza kapom a pénzem, ha mégsem tetszik?

Igen! 14 Napos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk fogyasztóink részére, az általunk forgalmazott összes termékre, az értékétől függetlenül.

Online ügyfélszolgálat: H-P 8:00-19:00

Várjuk kérdéseit, észrevételeit